Każda drużyna harcerska, żeby się utrzymać i legalnie działać potrzebuje pozyskać środki. Stąd się wzięło istnienie składek członkowskich.
Pieniądze z składek są pożytkowane w następujący sposób:
- około 80% składek idzie na pokrycie kosztów ubezpieczenia członków drużyny podczas wszelkich aktywności harcerskich.
- około 15% składek wydajemy na materiały potrzebne do przygotowywania zbiórek
- około 5% składek wydajemy na inne rzeczy, jak na przykład na posiłek podczas rady zastępowych.
W naszej drużynie istnieje kwartalny system wpłaty na składki członkowskie. Koszt takiej składki na kwartał to 50 zł. Zachęcamy do płacenia z góry na cały rok 200zł.
Konto
Już jest! Z radością ogłaszamy, że udało nam się dostęp do konta naszej drużyny. Zachęcamy do opłacania składek członkowskich przelewem, co zdecydowanie ułatwi nam pracę. Jednocześnie utrzymana zostaje możliwość płacenie osobiście, w gotówce.
Dane do przelewu:
Tytuł (obowiązkowo podany poniżej; w przeciwnym razie nastąpi zwrot pieniędzy):
Składki członkowskie za (wpisać kwartały i rok) + darowizna- Imię i nazwisko (syna)
Nazwa odbiorcy: Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej
Numer konta: 87 1020 1026 0000 1402 0465 0513
Monitoring składek
Monitorować składki syna można na stronie w linku podanym niżej:
Rok 2020: KLIKNIJ_MNIE_2020
Jeżeli jakieś składki były płacone, a nie ma ich w powyższym pliku, proszę się skontaktować z kwatermistrzem pod numerem tel.: 513247848, poprzez maila: milosz.sacher@gmail.com lub dodać komentarz z sugestią w pliku składkowym.