Każda drużyna harcerska, żeby się utrzymać i legalnie działać potrzebuje pozyskać środki. Stąd się wzięło istnienie składek członkowskich. 

Pieniądze z składek są pożytkowane w następujący sposób:

  • około 80% składek idzie na pokrycie kosztów ubezpieczenia członków drużyny podczas wszelkich aktywności harcerskich.
  • około 15% składek wydajemy na materiały potrzebne do przygotowywania zbiórek
  • około 5% składek wydajemy na inne rzeczy, jak na przykład na posiłek podczas rady zastępowych.

 

W naszej drużynie istnieje kwartalny system wpłaty na składki członkowskie. Koszt takiej składki na kwartał to 50 zł. Zachęcamy do płacenia z góry na cały rok 200zł. 

Konto

Już jest! Z radością ogłaszamy, że udało nam się dostęp do konta naszej drużyny. Zachęcamy do opłacania składek członkowskich przelewem, co zdecydowanie ułatwi nam pracę. Jednocześnie utrzymana zostaje możliwość płacenie osobiście, w gotówce. 

Dane do przelewu:

Tytuł (obowiązkowo podany poniżej; w przeciwnym razie nastąpi zwrot pieniędzy):
 Składki członkowskie za (wpisać kwartały i rok) + darowizna- Imię i nazwisko (syna)

Nazwa odbiorcy: Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej 

Numer konta: 87 1020 1026 0000 1402 0465 0513

 

Monitoring składek

Monitorować składki syna można na stronie w linku podanym niżej:

KLIKNIJ_MNIE

Rok 2020: KLIKNIJ_MNIE_2020

Jeżeli jakieś składki były płacone, a nie ma ich w powyższym pliku, proszę się skontaktować z kwatermistrzem pod numerem tel.: 513247848, poprzez maila: milosz.sacher@gmail.com  lub dodać komentarz z sugestią w pliku składkowym.